Вибір меблів для домашнього кабінету

Поради з підбору мебілів

Облаштувати домашній кабінет не так вже й складно, головне – вибрати відповідні меблі. Вони мають бути зручними, практичними, що відповідають всім заявленим вимогам. 

Останнім часом асортимент пропонований на ринку меблів відрізняється багатим вибором. Представлені меблі відрізняються неповторним дизайном, відмінною якістю, та доступними цінами. Якщо у вас у планах обставити робочий кабінет – то, перш за все, необхідно визначитися, для яких цілей він необхідний.

У кабінеті можна приймати друзів та разом обговорювати прочитані новини або сидіти ночами за черговим звітом. А, можливо, вам просто потрібно знайти місце для усамітнення, щоб спокійно подумати, помріяти, позайматися улюбленою справою. Від цих факторів і залежить вибір меблів та інтер’єру для кабінету.

Дизайн кабінету

Вибираючи дизайн кабінету, керуйтеся власними бажаннями та уподобаннями. Не женіться за модними тенденціями. Конференц-стіл у домашньому кабінеті буде не до місця. Вибирайте спокійні відтінки та тони, уникаючи чорного кольору, тому що він виглядає похмуро та офіційно.

Класичний стиль в оформленні кабінету є найпопулярнішим. Ми звикли до традиційного інтер’єру кабінету із його невід’ємними атрибутами. Це масивний стіл ручної роботи зі старовинним годинником та підставкою для канцелярського приладдя, важкі масивні гардини, шкіряні крісла, дерев’яні стелажі для книг, вишукана лампа на столі. У даному випадку присутня традиційність допомагає заощадити час оформлення кабінету та допомагає зробити його зручним, практичним та респектабельним.

Для більш сучасних замовників підійде стиль хай-тек – це багатогранне поєднання металу та скла. Також цікавий стиль модерн, що характеризується легкістю дизайну та простотою форм.

Стіл

Основним місцем у кабінеті є письмовий стіл, розмірам якого варто приділити особливу увагу. Довжина та ширина робочого столу має бути зручною для роботи. Класичний стіл з декількома висувними ящиками не задовольняє сучасним вимогам, враховуючи високий темп роботи. Для забезпечення активної діяльності потрібна спеціальна конструкція робочої поверхні столу. А саме:

  • Можливість регулювання за висотою;Поради з вибору меблів в кабінет
  • Оснащення висувними бічними системами, для збільшення робочої поверхні;
  • Наявність додаткових консолей, необхідних для розміщення комп’ютера та оргтехніки.

Підбираючи меблі для кабінету в будинок, особливу увагу варто приділити стільниці робочого столу. Вона має бути функціональною. Для проведення креслярських робіт, наприклад, поверхня столу має бути рівною і великою. Бажано щоб безпосередньо в стільниці розміщувалися відсіки для канцелярського приладдя.

Крісло

Якщо ви збираєтеся проводити багато часу у власному домашньому офісі, необхідно потурбуватися про зручне крісло. В іншому випадку болі в спині і ногах не змусять себе чекати, і ви відволікатиметеся від робочого процесу. Якщо ж за робочим столом ви проводитимете пару-трійку годин на день, то купувати дороге і максимально продумане крісло немає сенсу – достатньо буде стільця необхідної висоти і з гарною підтримкою для спини.

Асортимент крісел і стільців величезний, при виборі, звичайно, варто присісти і визначити, чи відповідає цей зразок вашим вимогам до комфорту. Якщо ви хочете підібрати максимально зручне та ергономічне крісло для багатогодинної роботи в домашньому кабінеті, то при купівлі варто враховувати такі вимоги:

  • конструкція має бути підйомно-поворотною з можливістю змінювати висоту сидіння, кут нахилу спинки та деякі інші параметри. Важливо, щоб механізми регулювання були розташовані зручно і доступно сидячому. Хороше крісло повинно мати п’ятипроменеву опору на міцних коліщатках;
  • сидіння може бути жорстким, напівм’яким або м’яким. Жорсткі виготовляють з дерева, м’які – з використанням пружин та настилу великої товщини, але оптимальним вибором стане напівм’яке сидіння, виконане з нековзного, повітропроникного матеріалу, який не електризується та легко очищається. Тканинна оббивка набагато краще відповідає цим вимогам, ніж шкіряна або тим більше дерматинова;
  • ширина та глибина сидіння повинні бути не менше 40 см, по висоті воно має регулюватися в межах 40-55 см. Бажано, щоб можна було регулювати кут нахилу сидіння. Поверхня має бути із закругленим переднім краєм;
  • висота спинки повинна бути близько 30 см, ширина – не менше 38 см, кут нахилу до сидіння – більше 90 градусів, але повинно регулюватися. У правильному кріслі спинка має анатомічну форму;
  • підлокітники – необов’язковий елемент крісла. Вони служать для того, щоб підтримати людину, коли вона сідає чи встає. Якщо ви вибираєте крісло з підлокітниками, вони повинні бути висотою близько 25 см з можливістю регулювання.

Якщо стіл досить високий, і крісло необхідно піднімати на таку висоту, що ноги незручно висять, можна передбачити підставку для ніг з шириною не менше 30 см і можливістю зміни кута нахилу.

Системи зберігання: стелажі, полиці, шафа

Стелаж для кабінетуДля зручного розташування папок з документами, книг та необхідних для роботи дисків, у кабінет необхідно придбати шафу або, у крайньому випадку, відкриті стелажі.

Спочатку кількість документів буде мінімальною. Тому вільний простір на полицях можна заповнити предметами декору: статуетками, фотографіями та іншими виробами.Полиці також можуть використовуватися для зберігання книг, документів та інших дрібниць. 

Іноді відкритий стелаж не зовсім вписується в інтер’єр домашнього кабінету. У такому разі краще встановити там шафу-стінку з скриньками та дверцятами. Цей предмет інтер’єру створює порядок та стиль мінімалізму в кімнаті. Шафу необхідно встановлювати вздовж стіни, для зручності розміщення в кабінеті інших елементів, таких як: стіл, невеликий диван, журнальний столик, предмети освітлення, оргтехніки.

Місце для відпочинку та переговорів

Якщо передбачається ведення бізнесу у домашньому кабінеті, потрібно подбати про комфорт партнерів та клієнтів.

Можна обладнати простір такими додатковими предметами меблів:

  • диван або пара м’яких крісел, які зможуть служити зоною відпочинку та одночасно бути місцем прийому відвідувачів, гостей чи клієнтів;
  • журнальний столик стане доповненням зони відпочинку та спілкування;
  • невеликий бар або винна шафа.

Освітлення

Необхідність нормального освітлення робочої зони навіть не потребує пояснення. При організації правильного висвітлення важливо враховувати такі вимоги:

  • по максимуму використовувати природне світло, найбільш нешкідливе для очей. Вікно має бути ліворуч або спереду від робочого місця, найкраще забезпечити його жалюзями або римськими шторами;
  • роль загального освітлення грає верхнє розсіяне світло, для цього використовується люстра або точкове освітлення;
  • настільна лампа – обов’язковий предмет робочого кабінету. Вона повинна рівномірно висвітлювати поверхню столу, не створювати глибоких тіней і не сліпити очі. Лікарі рекомендують вибирати лампу з плафоном у вигляді конуса або сфери – така конструкція дозволяє отримувати більше відбитих променів, ніж прямих, а це більш комфортне світло;
  • на екрані комп’ютера не повинно відображатися світло від вікна та лампи – відблиски стомлюють зір;
  • якщо площа кабінету дозволяє розташувати зону відпочинку та переговорів, то її можна забезпечити власним освітленням, для чого використовують бра та торшери.

При сучасному виборі на меблевому ринку ви можете купити все, що душа забажає. Головне не забувати, що меблі повинні бути зручними, якісними, красивими. Дизайнерський варіант облаштування повинен тішити око та відповідати призначенню кабінету.

Ваша корзина